Navrhni blok hPlocha, ktorý pripraví hraciu plochu s počtomdlaždičiek, ktoré sú určené premennými pRiadkov, pStlpcov(posuvníky). Niektoré dlaždičky sú čisté, teda bledosivé, inéšpinavé, teda tmavosivé.
Robot nakresli, napr. ako modrý obdĺžnik.
Priprav príkazy pre robot tak, aby ním mohol hráč pohybovaťpomocou šípky hore, dolu, vpravo a vľavo. Ak pri tomto pohybestojí robot na bledosivej dlaždičke, prefarbí ju na tmavosivú aposunie sa na inú dlaždičku, podľa toho, akú šípku hráč stlačil.Podobne pre tmavosivú dlaždičku.
Ak sa hráčovi podarilo pomocou robota prefarbiť všetkydlaždičky na bledosivé, zobraz správu HOTOVO.
© Monika Tomcsányiová, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky, Univerzity Komenského v Bratislave