Naprogramuj projekt, ktorý umožní pripraviť v cukrárni zmrzlinový pohár podľa priania zákazníka.
Každý zákazník dostáva vždy dve zo štyroch druhov zmrzlín a dve zo štyroch ozdôb na ňu.
Na začiatku program vygeneruje dve zmrzliny a dve ozdoby a ukáže ich v pohári na poličke – to je pohár, ktorý si želá zákazník.
Program potom klikaním na jednotlivé zmrzliny a ozdoby umožní pod automatom pripraviť rovnaký pohár ako je na poličke.
Kliknutím na zmrzlinu sa taká istá objaví v pohári pod automatom, podobne pre druhú zmrzlinu.
Potom už zmrzliny na kliknutie nereagujú.
Kliknutím na niektorú ozdobu sa taká istá objaví na spodnej zmrzline, podobne pre druhú ozdobu, ktorá sa objaví na hornej zmrzline.
Program teraz čaká na kliknutie na tlačidlo HOTOVO. Ak je vytvorený pohár rovnaký ako ten, ktorý chcel zákazník, zobrazí sa na ňom kvačka,
ak nie je, objaví sa krížik.
Hotový pohár (aj s kvačkou alebo krížikom) pomaly prejde vpravo po koniec pása (situácia na obrázku) a tam zmizne.
V hornej časti sa potom objaví ďalší pohár a pod automatom prázdny pohár.
Takto opäť môžeme začať pripravovať zmrzlinový pohár v automate podľa želania zákazníka.
Pozadie hry je v súbore cukraren.lgf. Obrázky zmrzlín sú v súboroch zmrzlina1.lgf až
zmrzlina4.lgf, obrázky ozdôb v súboroch ozdoba1.lgf
až ozdoba4.lgf.
Pripravené sú aj obrázky pohar.lgf, krizik.lgf a kvacka.lgf.
|
|